Gotland

Mest använda ord:
1. Bitchbög
2. Bögjävel
3. Bög
Bubblare: High class


Bra citat:
"det är väl kossebarnet?" calzone, när han menade en kalv.
"adda mig på fb bög jävel" (sms) stjärtryttarn ****** efter att jag tagit bort honom på fb
"jag är inte din vän längre bög" (sms) ******
"det var nån son frågade om simon var bög, det är min pojkvän svarade jag" ******

Lärdomar från resan:
1. Lita aldrig på **** ****
2. va aldrig i samma rum som ****** om han inte bajsat minst 5 gånger under samma dag
3. drick aldrig mindre sprit än ******
4. låna aldrig ut pengar till ******
5. reta inte LBT när han varit sjuk och dricker rödvin (resulterar i karatesparkar och knuffar)

More TBA
kanske några bilder också.

väl mött,
mycket nöje,
Big Daddy

Kommentarer
Postat av: Misha

HAHAHAH! Alltså, jag är verkligen inte den som läser bloggar, men det här är fan GUUUUULD! :D

2011-07-26 @ 10:25:27
Postat av: Anonym

gay.

2011-07-27 @ 00:54:23
Postat av: Abo Ali Hassan Mohammed Alhamid Ibrahim Atci

Alltså shiiet kumpisar jag bangish inta på er och er blugg. Ufft så jävlish schjukt ebra jag eskrattar så myche att jag inta kan estå po mina futter.



Ebesta eskämtet är om den därä om futter skorna ni vet ? den horig som kordish futter horish som shan da man säger, kordish är en kordish, korder är ivriga små tingg.



Jag ticker ni är knaz occh eruliga så myche ebra. Hoppas ni furtsater mäd dethärää så erolish hihihi love and su mych me elsk er Peace

2011-08-17 @ 01:01:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0